вторник, 16 август 2011 г.

Како до идеална социјална организација?


Online репутацијата е сечија одговорност иако главниот стратег за социјални медиуми е задолжен за одржување на позитивна насока. Обврска имаат и повисоките нивоа да воспостават широко распоространета социјална рамка каде членовите на крос-функционалите тимови (човечки ресурси, односи со јавноста, грижа за потрошувачите, правна служба) се добро обучени со основите за социјална интеракција и се овозможени да бидат “брендови евангелисти”. 
 
Но што всушност мислиме со имплементација на широко распространета социјална стратегија? 
 
Можете да започнете со следните чекори:

ПОСТАВЕТЕ НИЗ КОМПАНИЈАТА РАСПОСТРАНЕТА ПОЛИТИКА ЗА СОЦИЈАЛНИ МЕДИУМИ

Да, би биле изненадени од мнозинството компании што сеуште немаат воспоставено ваква политика. Првото прашање што треба да се запрашате е “Дали имате политика за социјални медиуми?” Оваа политика помага во формулирање на генерална рамка и може да служи повеќе како овозможувачки механизам наспроти процес на контрола. Со претставување на политика за социјални медиуми што ги потенцира предностите и негативностите од online поврзување. Сте го направиле првиот чекор кон обучување и овозможување на вашите вработени.

ИДЕНТИФИКУВАЈТЕ И ПОСТАВЕТЕ СПЕЦИЈАЛНИ СОЦИЈАЛНИ ТИМОВИ ВО РАЗЛИЧНИ ДЕПАРТМАНИ

Да бидеме искрени, има такви кои се заинтересирани за “луѓе”, “процеси” и што е повежно сакаат “да комуницираат и да помагаат” и постојат други што не сакаат да имаат било што со “луѓе” и “интеракција”. Би сакале да останете на првата група на луѓе кои се примарни кандидати за Вашите специјални тимови. Соработувајте со одговорните на департманите да идентификувате вработени од грижа за потрожувачи, човечки ресурси, маркетинг, односи со јавноста, правна служба, кои би биле добар избор да им др овозможи проширување на offline активностите на новите online канали. Социјалните медиуми не се само за технологија и технички алатки, но повеќе се за луѓе, што значи да најдете луѓе во Вашата организација кои покажуваат знаци на добри комуникациски менаџери.
 
ОБУЧЕТЕ ГИ ИНДИВИДУАЛНИТЕ БИЗНИС ЕДИНИЦИ СО ОСНОВИТЕ НА СОЦИЈАЛЕН АНГАЖМАН

Секој член на Вашите специјални тимови мора да знае како да СЛУША на одредени мрежи како блогови, Facebook, Twitter, LinkedIn во одредени случаи. Обучете ги да поставуваат клучни зборови за да можат да добиваат реални инфромации за Вашиот бренд во нивните пораки. Известувањата во реално време им помага да ОДГОВОРАТ навремено. Ваша цел треба да биде обучување на индивидуалните бизнис единици да бидат способни да го спроведуваат мониторингот на социјалните медиуми и нивен личен ангажман без нивниот супервизор. Ова води кон обука за ревизија на социјални медиуми како критичен чекор.

ИНВЕСТИРАЈТЕ ВО ЕДНА УНИФИЦИРАНА ПЛАТФОРМА ЗА МОНИТОРИНГ И ИЗВЕСТУВАЊЕ

Со цел да одржувате конзистентност во тоа што го надгледувате и начинот на известување за единиците на ангажман, препораката е да се одлучите за ЕДЕН сервисен оператор што врши добра работа во известувањето за активностите на вашите социјални медиуми. Како што специјалните тимови ќе идентификуваат кој стил на известување е најпогоден за сите индивидуални изнис единици, инвестирајте во софтверско решение што ќе креира конзистентен систем на мерење низ целата компанија. Постојат неколку познати продавачи како Alterian, Sysomos и Trucker што нудат различно ниво на анализа во зависност од тоа што сакате да следите и мерите.

КРЕИРАЈТЕ КОМУНИКАЦИСКИ ТЕК ПОМЕЃУ ЧЛЕНОВИТЕ НА СПЕЦИЈАЛНИТЕ ТИМОВИ СО ЦЕЛ ДА СЕ ОБУЧУВААТ И НАПРЕДУВААТ

Без разлика дали е месечен состанок или SharePoint место каде ги охрабрувате да поставуваат нови информации, морате да поставите и официјален канал за редовна комуникација и да направите промени потребни за да се остане во тек со новите трендови и да се дејствува како ЕДЕН бренд ефективно во online ангажманот. Акумулираниот ефект на сите бизнис единици кои го прават вистинскиот напор за Вашите потрошувачи и се осврнуваат на нивните потреби навремено, имаат директен удар на Вашата online репутација.

Горе наведените чекори ќе Ви помогнат да започнете со трансферот на знаење и овозможувањето на крос-функционалните тимови за основите на online ангажман.

Идеална Социјална Организација:
  • Организацијата е внатрешно колаборативна
  • Има отворена, искрена и транспарентна култура
  • Се одликува со тимска работа и константна комуникација
  • Гледа над интерните организациски и бизнис титули
  • Ги обучува и опремува вработените за ангажман со потрошувачи
  • Се стреми кон нови технологии што ја прават меѓусебната комуникација и комуникацијата со потрошувачите поефикасна
  • Има едноставна политика на социјални медиуми што ја штити организацијата и ги поттикнува вработените
  • Спојува традиционален CRM (customer relationship management) со екстерни социјални технологии со цел креирање порелевантно искуство на потрошувачите со брендот
  • Размислува над Твитер и Фејсбук
  • Би ги поканила своите конкуренти во своите социјални кругови
  • Не фукнционира со его
  • Не фукнционира со организациски силоси
  • Неможе да постои ефективна надворешна комуникација додека нема прво ефективна интерна комуникација 


EMBRA Corporation како дел од своите услуги нуди Е-бизнис и ИТ решенија базирани според Вашите потреби. За истите нуди и обуки за правилна употреба.  Подетални информации можете да најдете ТУКА.

Следете не на нашата официјална Facebook страна
 
 

Нема коментари:

Објави коментар