вторник, 28 декември 2010 г.

Истражување и развој на бизнис


Ние го правиме трансферот на технологија и знаење преку различни сектори ефективен со користење на креативна анализа и темелни истражувања. Преку употребата на проверено знаење и напредно искуство, тимот на ЕМБРА е секогаш ориентиран кон наоѓање на нови и креативни решенија за Вашите проблеми, константно развивајќи нови идеи, технологии, продукти и пракси. Инвестирајте во истражување и во развој - без нив нема иновација. 


Истражувања 

  • Истражување на пазар 
  • Развој, организирање, спроведување, обработка и анализа на анкети, прашалници, интервјуа, набљудувања, фокус групи и теренски истражувања. Кажете ни што сакате да биде истражено, останатото е наше. 
  • Истражување на конкуренција 
  • Истражете ја Вашата конкуренција: секогаш вродува со плод. Идентификувајте ги Вашите конкуренти, проценете ги нивните силни и слаби страни, разберете ги подобро нивните продукти/услуги за да можете соодветно да ја прилагодите Вашата понуда, научете како ефективно да ги изнесете Вашите продукти/услуги на пазарот, научете како подобро да го позиционирате Вашиот бизнис, итн. 
  • Тренинг за истражување на конкуренција 
  • Советување за истражување на конкуренција 
  • Истражување на степен на задоволство кај клиенти/потрошувачи 
  • Бидете во тек со најновите побарувања на ISO стандардите и воведете механизам за континуирано испитување на степенот на задоволство кај Вашите клиенти/потрошувачи преку креирање на флексибилен модел на истражување кој ќе се адаптира на промените во Вашата компанија/понуда, составување на прашалници, редовно спроведување на истражувањата и обработка на добиените податоци. Ваше е да се опуштите и да ги искористите резултатите за да ја подобрите Вашата компанија. Win-win. 
  • Истражување според Ваша нарачка 

Истражување на јавно мислење 

  • Креирање и спроведување на анкети 
  • Организирање на фокус групи 
  • Спроведување на теренски истражувања 
  • Обработка и анализа на податоци 

Маркетинг услуги и решенија 

  • Маркетинг анализа 
  • Темелна анализа на Вашите моментални и планирани маркетинг планови, стратегии и кампањи. 
  • Сегментација на потрошувачи 
  • Сегментирајте ја Вашата “публика“: дознајте ги уникатните карактеристики на Вашите муштерии, разберете ги нивните навики и однесување, развијте маркетиншка порака која ќе комуницира со нив ефективно, научете мудро да ги трошите парите определени за маркетинг со користење само на алатки кои ги таргетираат посакуваните сегменти, итн. 
  • Креирање на маркетинг планови 
  • Најдете ја Вашата цел, формирајте го профилот на Вашиот потрошувач, дознајте ги бенефитите од Вашите продукти/услуги, најдете ја Вашата позиција на пазарот, дефинирајте ги Вашите маркетинг тактики и Вашиот маркетинг буџет, итн. Следно: мирна пловидба. 
  • Развој на маркетинг стратегии 
  • Традиционален маркетинг 
  • Онлајн маркетинг 
  • Организација на пребарувачи: дефинирање стратегија за клучни зборови; оптимизирање на тагови, мета-инфо и наслови на поединечни страници на веб страни; пријавување во директориумите на пребарувачите; социјален букмаркинг; размена на линкови; мониторинг на резултати од пребарувања. 
  • Pay-per-click рекламни кампањи: менаџмент на кампањи, истражување на клучни зборови, креирање на копии на pay-per-click реклами, изготвување на структура на рекламна група, имплементација на систем за мерење на успешност на кампањите, мониторинг на успешност на кампањите, анализа на клучни фактори, оптимизација на click-through коефициенти, итн. 
  • Директен маркетинг 
  • Стратешко планирање 
  • Исцртајте детална мапа за насоката во која ќе се движи Вашата организација во наредните неколку години (и како ќе стигне таму) со користење на стратешка анализа, стратешко поставување на насока и акционо планирање. Дестинација? Успех. 
  • Менаџмент на продукти 
  • Направете Вашите сегашни и идни продукти да се чувствуваат посебно со користење на анализа за потребата од некој продукт, дефинирање и редефинирање на продукт, креирање бизнис и функционални побарувања, иновација на продукти, итн. 
  • Развој на нови продукти 
  • Креирајте ориентациона рамка за проектите и процесите кои ги развивате преку стекнување на претстава за способностите на Вашата компанија, способностите на конкуренцијата, Вашите пазарни потреби и можности, Вашите цели и Вашите финансиски ресурси. “Новото“ може не е секогаш подобро, но дефинитивно има потенцијал да биде. 
  • Развој на стратегија за бренд 
  • Анализа на условите на пазарот, анализа на пазар, СВОТ анализа, позиционирање на продукт, промотивни и комуникативни стратегии, итн. Вашиот бренд не е бренд без ова. 
  • Предлагање и развој на настани 
  • Промовирајте ја Вашата компанија и/или Вашите продукти преку различни, специфично скроени настани. Ќе Ве збори цел град, но на позитивен начин. 
  • Национално брендирање: Планирање и имплементација 
  • Зголемете ја препознатливоста на Вашите продукти и направете ги заштитен знак на Вашата земја преку специјализирани национални промоции, кампањи и настани. Дозволете ни да огранизираме за Вас, да ги спроведуваме Вашите стратегии, да ги одржуваме Вашите кампањи, да ги креираме и развиваме Вашите промотивни материјали, да имплементираме и менаџираме систем за комуникации со клиенти, итн. 
  • Промотивни активности 
  • Каравани 
  • Тестирање 
  • Проба на производи 
  • Односи со јавност 
  • Креирање, дизајн и дистрибуција на прес пакети, соопштенија за јавност и дописи до медиуми; организирање на прес конференции; креирање и одржување на биографии/портфолија на компании, листи на медиуми и контакти, итн. 
  • Рекламирање 
  • Дигитално рекламирање 
  • Онлајн рекламирање, користење на нови медиуми за рекламирање, пласман на производи, итн. 
  • Физичко рекламирање 
  • Рекламирање во печатени медиуми, рекламирање на фиксни и подвижни билборди, рекламирање во затворен простор, користење на објекти/предмети за рекламирање, итн. 
  • Промотивна продажба 
  • Истражувања поврзани со рекламирањето 

Корпоративни комуникации 

  • Развој на внатрешни и надворешни комуникации 
  • Развој на стратегија 
  • Изготвување предлози за внатрешни и надворешни комуникации 
  • Консалтинг за внатрешни и надворешни комуникации 
  • Обука за внатрешни и надворешни комуникации 
  • Третман на клучни клиенти 
  • Консалтинг за подобрување на третманот на клучните клиенти 
  • Обука за подобрување на третманот на клучните клиенти 

Бизнис разузнавање 

  • Прибирање и анализа на бизнис податоци 
  • Консолидација и анализа на приходи од продажба; Приходи и расходи по продукт, одделение или тим; Креирање историски, моментален и предиктивен преглед на бизнис операциите со употреба на модули за пријавување, анализа, податочно/текстуално рударење, тестирање, менаџмент на бизнис перформанси и предиктивна анализа. Вашите податоци ќе Ви бидат благодарни. 
  • Консалтинг за бизнис разузнавање 
  • Обуки за бизнис разузнавање




Нема коментари:

Објави коментар