
Целосната кампања беше интегрирана, од печатен матерјал до интернет и со стремеж за насочување на посетителите (возачи) кон веб сајтот, каде се поттикнати да се ангажираат во кампањата. Понатаму, кампањата е всушност покана за посетителите да го споделуваат своето мислење за Серијата 1 преку креирање видео или слики. Бидејќи наеднаш се промовираа два модела од BMW серија 1, модел со две и модел со четири врати, исплатливоста за рекламирање преку сите канали беше предизвик за фокусирање на само еден модел одделно.
BMW таргетираше индивидуалци преку поставување различни рекламни формати, истовремено online и на мобилни телефони. Овие вклучуваа стандардни банери како и банери кои се прошируваат и испречуваат пред сликите на конкурентските производи.
До таргетираниот пазар компанијата успеа да допре преку асоцијации на животен стил, тест возења, презентации и реклами кои беа поставени во конкурентски околини како на веб сајтови за возачи и на корпоративни блогови. Истовремено беше користен и мобилниот маркетинг или брендот познат како „mobizines“ (бренд за мобилни содржини), а BMW формираше партнерство со Zoopy, Јужно Афрички сајт за споделување видео содржини со цел да се допре до постоечка група на потенцијални потрошувачи и да се поканат да се запознаат и комуницираат со брендот.
Кампањата на дигитални медиуми допре до преку 450 000 индивидуалци и доведе до пораст на резервациите за тест возења кои беа резервирани преку веб страната за 11% во текот на кампањата.
EMBRA Corporation како дел од своите услуги нуди Е-бизнис и ИТ решенија базирани според Вашите потреби. За истите нуди и обуки за правилна употреба. Подетални информации можете да најдете ТУКА.
Следете не на нашата официјална Facebook страна
Следете не на нашата официјална Facebook страна
That's very helpful piece of information thanks for sharing this with us! Check out the follwing products review to make your life convenience and comfy :)
ОдговориИзбриши1Hydro Review