Многу директори поминуваат премногу време во комуникација со инвеститори кој ќе биде подобро да ги игнорираме. Извршни директори и CFOs, особено се посвети на недоволното време на еден-на-еден средби со инвеститорите, инвестициски конференции и други акционерски комуникации, често без да имате јасна слика за кој инвеститори навистина се мисли.
Причината, во тоа што премногу инвеститори употребуваат традиционални методи со кои се дава само плитко разбирање на нивните мотиви и однесувања; на пример, ние постојано трчаме по инвестициони групи кои се обидуваат да дојдат до позиција на инвеститорски раст или вредност на инвеститори-отсликувајќи на класичниот пристап што инвеститорите го користат за да сегментираат компании. Во очекување е дека повекето инвеститори ќе плаќаат повеќе, па ако една компанија може да ги убеди да купите акции, цената на акциите ќе се зголеми.Тие очекувања се лажни: Многу инвеститори купуваат по зголемување на цена на акциите. Уште поважно, традиционалната сегментација пристапи да открие малку за начинот на кој инвеститорите се одлучуваат да купат и продаваат акции. Колку време инвеститорот обично ке ја задржи позицијата, на пример? Колку концентрирано е портфолиото на инвеститорот? Кои финансиски и оперативни податоци се од најголема помош за инвеститорите? Ние веруваме дека одговорите на овие и слични прашања ке Ви обезбедат подобар увид ...
EMBRA Corporation како дел од своите услуги нуди обуки и тренинзи за развивање на кариера и бизнис, кариерно советување, проценка на вештини и многу други услуги кои ќе ги направат Вашата кариера и бизнис успешна. Подетални информации можете да најдете ТУКА.
Нема коментари:
Објави коментар