Методот кој се применува во оваа обука го користат дел од најголемите светски компании (Shell, Ericsson, Dipon, Unilever, American Standard, British Air, Procter & Gamble, AT&T, итн) за подобрување на ефективноста на нивните вработени. Биди првиот бастион на креативност од овој тип во регионот и научи како да размислуваш латерално, како да донесеш подобри одлуки и решенија за твојата компанија користејќи го креативното размислување, како да го искористиш латералниот пристап за да се одвоиш од конкуренцијата, како да размислуваш поефективно во група, како да произведеш креативност по потреба, како да генерираш идеи, како да преминеш од позната идеја кон создавање нови идеи, како да им пристапиш на проблемите поврзани со перцепцијата, како да решаваш проблеми на индиректен и неконвенционален начин, како да ги испланираш своите мисловни процеси за да бидат детални и кохезивни, итн.
Излези надвор од кутијата - направи го креативното размислување твоја секојдневна навика.
Денови: Сабота/Недела.
Датуми/Термини. Предмет на договор.
Локација: Тренинг центар на EMBRA Corporation (Лермонтова 3/11 1000 Скопје, Република Македонија)
Нема коментари:
Објави коментар