
Како што знаете, Вашиот целен пазар всушност ги преставува клиентите кои имаат заеднички карактеристики. Еве неколку карактеристики кои најчесто се користат за да се идентификува целен пазар.
Местоположба на клиентите:
- регион
- големина на областа
- големина на градот
- густина на населеноста, и
- климатска област
Демографски клиенти:
- старост
- пол
- брачен статус
- големина на семејството
- приход
- занимање
- образование
- религија и
- култура или етничка позадина

На пример, фамилиите можат да живеат во истиот град и да имаат слично образование, занимање и приходи. Како и да е нивните потреби за забава, намештај, храна, алишта или лични услуги мораат да варираат во голема мера во зависност од нивната религиозна или етничка позадина. Всушност треба да се дефинираат различните целни пазари.
Вашата задача како претприемач е да одлучите кој целен пазар треба да го опслужувате и како најдобро да го правите тоа. Најдобриот начин да се донесе одлуката е да се водите на начин од кој членовите на целниот пазар ги примаат нивните сопствени потреби.
Откако ќе го идентификувате Вашиот целен пазар Вие ќе треба да објасните на Вашите потенцијални купувачи кои се Вашите куповни навики и заедно со нив ќе ги добиете добрата од Вашиот бизнис.
Куповните навики се процеси во кој купувачот ќе одлучи каде кога и од кого ќе купи. На пример, доколку палнирате да отворите продавница за детски играчки, ќе користите демографски информации со цел да откриете колку фамилии со деца има во Вашиот целен пазар. Вие исто така ќе знаете колкав е просечниот приход по семејство. Од поранешните анализи на конкурентите (други слични продавници за играчки кои се на истиот пазар) ќе имате идеја колку е приходот на тие фамилии кои го трошат на играчки. Тоа би била и навиката за купување навашиот целен пазар.
Потоа можете да ја ставите оваа информација заедно за да можете да донесете одлука околу тоа како Вашата продавница може најдобро да ги услужи вашите клиенти, притоа нудејќи им најдобра услуги. Дали сакате да го одземете бизнисот од останатите продавници за играчки, или пак сакате да пробате да ги продавате производите кои не се нудат во тие продавници? Дали сакате да ги натерате Вашите клиенти да купат голема количина на производи по ниска цена или неколку со висока цена?
EMBRA Corporation како дел од своите услуги нуди обуки и тренинзи за развивање на кариера и бизнис, кариерно советување, проценка на вештини и многу други услуги кои ќе ги направат Вашата кариера и бизнис успешна. Подетални информации можете да најдете ТУКА.
Аврамовски Дарко
EMBRA Corporation
Здраво, сите, јас сум Адрик Вадим што живеам во градот Курган, сакам да споделам со сите вас овде за тоа како г-дин Бенџамин ми помага со заем од 15.000.000,00 рубли за да започнам со испорака на пијалоци со храна после сè што работам неколку хотели овде во Курган само за да заработам за живеење, но жално ми се уште имав потешкотии да платам кирија, но благодарам на Бога сега што сум самовработен сега со 5 работници кои работат во мојата грижа. Само ако барате финансиска слобода, ве советувам да контактирате со г-дин Бенџамин со оваа е-пошта подолу и што е бројот на апликацијата. Lfdsloans@outlook.com + 1-989-394-3740
ОдговориИзбриши